قیمت پروفیل آلومینیوم

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

قیمت پروفیل آلومنییوم به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهم ترین آن ها عبارتند از :

           -           مواد اولیه استفاده شده ( بیلیت استاندارد و یا بیلیت حاصل از ضایعات )

           -           کیفیت تولید

درجه سختی پروفیل تولید شده 

           -           شکل و قالب پروفیل

           -           کیفیت و ضخامت رنگ

با توجه به اینکه آلیاژ بندی آلومینیوم اهمیت بسیاری دارد ، لذا در تولید پروفیل آلومینیوم اگر از ضایعات آلومینیوم استفاده شود طبیعتا قیمت پایین تری خواهد داشت .

پروفیل هایی که توسط دستگاه های نامناسب تولید شوند عموما درجه سختی کمتری خواهند داشت . سختی آلومینیوم را با دستگاه سختی سنج اندازه گیری می کنند .

قیمت پروفیل آلومینیوم تا حد زیادی به درجه سختی آن هم بستگی دارد و درجه سختی می تواند از صفر تا 16 متغیر باشد . البته برخی از مشتریان و خریداران به این موضوع توجه خاصی نمی کنند و یا اصلا نیازی به ضریب سختی بالایی ندارند .

موضوع دیگر در تعیین قیمت پروفیل آلومینیوم ، شکل و قالب پروفیل است . یعنی اینکه هر چه پروفیل تولید شده سنگین تر باشد و قالب بزرگتری داشته باشد هزینه تولید آن کمتر خواهد بود . لذا پروفیل هایی که وزن آن ها سبک هستند هزینه تولید بیشتری خواهند داشت.

با توجه به افزایش قیمت رنگ های الکترواستاتیک و دکورال ، کیفیت و ضخامت رنگ پروفیل آلومینیوم در تعیین قیمت آن بسیار مهم است . امروزه ضخامت رنگ الکترواستاتیک پروفیل های موجود در بازار از 20 تا 100 میکرون متغیر است . بدیهی است که هرچه ضخامت رنگ بیشتر باشد قیمت آن گران تر خواهد بود .

v    کمترین قیمت و بالاترین کیفیت پروفیل آلومنیوم را ازهوکارت بخواهید .