پروفیل آلومیینیم چیست ؟

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

آلومینیومی که به روش اکستروژن تولید می شود به آن اکسترود می گویند .

آلومنیومی که به روش اکستروژن تولید می شود به آن اکسترود می گویند .

در این روش آلومنیوم به شکل بیلیت گرم شده وارد دستگاه پرس شده و طی یک فرآیندی تحت فشار قرار داده شده و پس از عبور از داخل یک قالب ، طبق سطح مقطع مورد نظر خارج می شود .

مزایای تولید پروفیل به روش اکسترود عبارتند از :

           -           امکان تولید پروفیل با مقاطع بسیار پیچیده

           -           سطح تولید شده با کیفیت عالی بدست می آید

اکستروژن یک فرآیند و عملیات است که می تواند با مواد سرد یا مواد گرم انجام شود . محصولاتی که با این روش تولید می شوند اکسترود نامیده می شوند .

به عبارت دیگر عملیات اکستروژن ، شکل دهی به آلومنیوم با فشار دستگاه پرس به بیلیت آلومنیوم و قالب بسته شده به دستگاه  صورت گرفته و محصول خروجی از دستگاه پرس ، بستگی به شکل و طراحی قالب بسته شده به دستگاه پرس به صورت 

پروفیل هایی با طول 6 تا 60 متری بیرون می آید .

در کارخانجات پروفیل آلومنیوم هوکارت ، میز اکستروژن حدود 60 است که این طول یکی از مزیت ها و قابلیت های خوب هوکارت می باشد .

در کارخانه های پیشرفته ، پروفیل خروجی از دستگاه اکستروژن توسط پولرهای هوشمند کشیده شده و روی میز اکستروژن مناسبی قرار می گیرند و سپس توسط دو دستگاه مخصوص کشیده شده و تاب گیری می شوند .

کارخانجات هوکارت یکی از بزرگترین و مجهزترین تولید کنندگان پروفیل آلومنیوم با روش اکستروژن است. 

توانایی ویژه گروه مهندسین هوکارت در طراحی نقشه ، ساخت قالب های مناسب و با کیفیت ، استفاده از خلاقیت و نوآوری در روش های طراحی و تولید پروفیل ، آبکاری ، خط رنگ اکستروژن فول رباتیک ، خط رنگ دکورال و همچنین زمانبندی و قیمت مناسب از مزیت های خوب هوکارت می باشند که موجب وجه تمایز هوکارت با سایر رقبا می گردد .

طراحی و اختراع بیش از 40 مدل پروفیل آلومنیوم از افتخارات هوکارت به شمار می آید . پروفیل آلومنیوم و کیفیت اکستروژن محصولات هوکارت در حدی است که چندین شرکت و برند معتبر آلمانی و اروپایی با هوکارت قرارداد بسته اند که محصولات و نیازهای خود را با همان 

نام و کیفیت آلمانی در کارخانجات هوکارت تولید کرده و بازار خاورمیانه را ساپورت نمایند .

v    جابجایی پروفیل های پیچیده شده بر روی میز اکستروژن ، در کارخانجات هوکارت توسط دستگاه های اتوماتیک و بدون استفاده از دست صورت می گیرد .

v             پروفیل آلومنیوم هوکارت  توسط دستگاه های اتوماتیک و با پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا تولید می شود و کیفیت بالای محصولات خروجی آن نتیجه این دقت و امکانات ، با مدیریت به روز آن می باشد .

اگر جز مصرف کنندگان و یا فعالان حوزه صنعت آلومنیوم هستید بازدید از خط 

v    تولید کارخانجات هوکارت را به شما توصیه می کنیم .

با مقایسه کیفیت پروفیل آلومنیوم هوکارت شگفت زده می شوید . تبدیل غیر ممکن ها به ممکن ها ، افتخار ماست .

 بیشتر بخوانید : خصوصیات پروفیل آلومینیوم